dimarts, 21 d’octubre del 2014

16 coses que em molen avui


1- Arribar a casa, després de treballar, desar els trastos , posar-me còmoda, deixar-me anar els cabells i començar a ballar com si no hi hagués demà, amb la música a tot volum. Súper antiestressant.

2- Observar la gent que camina pel carrer i imaginar-me les seves vides.

3- Que les meves companyes de feina no em parin de preguntar com m’ho faig per mantenir la línia. Crec que és gràcies a la molta cervesa que bec, els litres de cafè que consumeixo diàriament i les hamburgueses complertes amb tonelades de tabasc que menjo cada setmana. Ah, i a dormir poc i fer el boig com al punt 1.

4- Anar caminant als llocs. Caminar per caminar.  

5- Ensumar l’olor d’encens perquè em recorda els temps en què tenia el 100% de l’olfacte. ( El vaig perdre durant un fort refredat i només me’n resta el 20%, més o menys, no és que tingui un mesurador olfactiu ).

6- Córrer sota la pluja. Quedar-me amb els peus xops.

7- El meu sofà italià tipus Chester. El més confortable del món mundial. Apalancar-m’hi i llegir. Hi ha tantes coses viscudes …

8- L’enorme mapamundi penjat a la paret de l’estudi. Observar-lo. Els diferents colors que emmarquen cada país. Fer rutes imaginàries pels mars llunyans cartografiats. Recordar l’ època escolar en què miràvem atles que ens pensàvem inamovibles.

9- Fer cua a la carnisseria o a la peixateria. Mirar el producte fresc. Veure com el tallen, pesen, preparen i pregunten “ què més et poso?”. És com reviure els temps en què jugaves a botigues.

10- Trobar sabates de taló de la meva numeració. Si m’agraden, me les compro. Gairebé no en fabriquen en aquestes contrades . Faig un 42.

11- Els espaguetis amb cloïsses. ( O qualsevol variant imaginable de cuinar-los).

12- L’Spotify. Posar-me la música que m’agrada. D’abans. D’ara. Descobrir noves músiques.

13- Els filtres Kelvin i Inkwell d’Instagram.

14- Els vestits que em compra la meva germana Vanessa al mercat. No hi ha millor manera d’anar mínimament elegant a un preu tan econòmic. No és conya. La nomenaré, oficialment, la meva personal shopper.

15- La Nivea de llauna blava. Mai he estat tan fidel a una marca com a aquesta. Genial per a la meva pell.

16- Fer coses, perquè sí o per obligació. Però fer-les. O bé deixar-les de fer perquè em dona la gana. Viure. Acabar el dia com aquell qui no ha fet res i dir-me: “ Doncs sí. He fet una pila de coses. “


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada