diumenge, 18 de juny del 2017

com dibuixaries un got

Com dibuixaries un got? Ple, vols dir? Sí. Abans me’l beuria. Suposo que sobre un full blanc amb boli negre, que no es pugui esborrar, i tindria forma cònica. Però, i la beguda? Ja seria dins meu, però segurament seria plana. Unes lleugeres formes ondulants. Molt simple. No en sé de dibuixar. Tot i que -anota, si us plau- el faria transparent. Incolor, vull dir. És clar, prendria com a referència els que tinc als armaris de la cuina de casa. Amb forma cònica, transparents, de l’Ikea. Sí, sí, així mateix. No estem parlant de marques, ara. Ja, ja, però bé t’haig de dir quin prendria de referència, no? Està bé, està bé... El got, on el posaries? Com? Què vols dir, on el posaria? Al damunt de quina superfície? Ostres, no ho sé, ja t’he dit que no en sé de dibuixar, tant se val això, no? No, no, és important saber on el situaries. Les coses no poden quedar suspeses en el no res. També és veritat, això... d’acord, doncs: una taula. Anota, concretament, que representaria un tros de taula, d’allonces... un pèl difuminada, com de fusta wengue fosca, però tampoc és tan rellevant aquest detall, no creus? M’has preguntat pel got, només. Seguim, va. El líquid, és aigua? Doncs és clar! Què vols que hi posi, cervesa? El que tu vulguis, dona, quan escrius bé que t’entretens a posar-hi alguna beguda alcohòlica a dins dels vasos. Ah... també és veritat, no hi havia caigut, tot i que mira, no sé per què però un simple got en un full dibuixat me l’imagino només amb aigua, tu no? Potser, però no estem parlant de mi, ara, sinó de tu. Home, si m’haguessis parlat d’una copa o d’una tassa segurament hi hauria posat cava ben bombollejant o cafè fumejant, però les bombolles i el fum amb unes línies molt primàries, eh? No em demanis filigranes! Ah, i abans que m’ho preguntis, al damunt d’una barra d’un bar. D’acer, d’acer, tota. Així com molt minimalista. Un trosset, també, només. Per què vols més? Vaja! Veig que vas dibuixant traços cada cop més complicats, ho veus? Ep! Només t’estic dient com ho faria. No m’hi he atrevit pas. De totes maneres prefereixo quedar-me amb el senzill got cònic d’Ikea amb aigua al damunt d’una taula, t’està bé així? M’està perfecte. Té, ara ja te la pots beure, l’aigua.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada