dilluns, 26 de gener del 2015

part del meu dia en xifres

- He dormit 6 hores i 40 minuts.

- He donat 15 vegades els bons dies i 6 vegades les gràcies.

- He conduit 60 km. amb el meu cotxe. M’he aturat a 14 semàfors en vermell.




- He ingerit 5 cafès, 1 cervesa, 2 litres d’aigua i he pixat 6 vegades.

- He rebut 25 e-mails a la bústia de la feina i n’he enviat 16.

- He gestionat 9 exportacions: 1 a Turquia ; 2 al Marroc; 1 als EUA; 2 a Egipte ; 1 a Alemanya; 1 al Vietnam i 1 al Brasil.

- He rebut 2 visites a la feina. Una d’una persona a qui feia 9 anys que no veia i una altra d’algú a qui no coneixia.

- M’he gastat 49,89 euros a l’Aldi i 0,70 cèntims amb un donut de la màquina de vènding de l'oficina.

- He rebut 2 notificacions al facebook i 7 whatsapp.

- He passat 8 hores i 45 minuts a la feina i m’ha calgut 1 hora i 20 minuts de trajecte de cotxe per anar i tornar del lloc de treball.

- He corregut 7 km.  per camins rurals.




- He posat 1 rentadora, estès 22 peces de roba i plegat 20.

- He respost 3 preguntes als meus fills i deixat de contestar una d’impossible.

- A la dutxa he fet servir sabó amb sals minerals ( normalet) i desodorant inodor.

- Podria quantificar calories menjades i kilograms que peso però ni ho sé ni m’importa.

- He perdut zero minuts mirant o escoltant els informatius.

- He rigut (1 partint-me la caixa) 10 vegades. No m'he emprenyat cap!

- He escrit 792 paraules, contant conjuncions, preposicions, locucions adverbials i mots esborrats.

- M'he despertat escoltant 3 vegades seguides el 5 Klaviertkonzert  op.73 de Beethoven .



- He viscut, fet i pensat moltes més coses quantificables, però prefereixo quedar-me amb el pes de les impressions i sensacions que se’n desprenen d’elles. Tant se val el nombre.


- He tingut un bon dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada