dimarts, 2 de febrer del 2016

preguntes que em faig i alguna reflexió

-Aquesta notícia em porta a pensar que si la modificació genètica en embrions humans es portés fins a les darreres conseqüències, què passaria? Es carregaria la teoria evolutiva de Charles Darwin? Realment, sobreviuria una espècie genètica i artificialment modificada?

-Sempre he tendit a començar la premsa a la inversa, és a dir pel final, perquè em sembla més atractiva. Què passaria si en lloc d’atorgar el 80% de la portada a política ho fessin amb emprenedoria, cultura i tecnologia, per exemple?

-Per què durant els vols continentals, en el protocol dut a terme en cas d’accident t’ensenyen a posar-te una armilla salvavides? Per si casualment caus a un riu amb suficient cabal com per no estimbar-te?

-Què se n’ha fet de la grip A, la grip aviar o l’ebola?

-Per què hi ha tant depravat mental, es dóna tanta visibilitat a la víctima i tan poca a l'agressor?

-Per què a la sentència del cas Prestige, cap ni un dels acusats va ser declarat culpable de delicte ecològic? Han modificat les lleis internacionals marítimes arran d’aquest cas? (molt em temo que no... total, qui ho recorda ara?).

-Per molt que el món de la tecnologia de la comunicació es transformi a passes de gegant, l’essencial, les mercaderies encara van (i aniran durant molt de temps) dins de contenidors de ferro en grans vaixells a través de mars i oceans.

-Hi ha alguna pregunta que Internet no respongui?

-Tota la droga que requisa la policia es destrueix? La que no, on va a parar?

-Encara que no ho sembli, sovint em pregunto si no estaré fent el ridícul verbalitzant els meus pensaments aquí. Massa sovint.

-Què és la dignitat? (Aquesta me la va fer l’altre dia el meu fill de 9 anys. Bocabadada em vaig quedar abans no vaig poder respondre alguna cosa amb cara i ulls).

-No té res a veure, però avui és 2 de febrer, el dia de la Candelera, i m’ha fet recordar les crêpes suzette que ens preparaven durant aquesta festivitat, al pati interior de  l’Alliance Française. Bones crêpes, bons professors i bons records. El calendari té aquestes coses.




1 comentari:

  1. La segona pregunta: Quant llegeixes un diari vell, les úniques noticies que tenen sentit son les culturals, les polítiques tenen sols la gràcia de veure que d'equivocats que estaven els polítics de l'època i de com hem superat els seus "ideals" polítics (que semblaven (per ells) la veritat única i verdadera). :)

    ResponElimina