diumenge, 24 de gener del 2016

Until The End



Recorro milions d’anys de vida planetària per unes línies que resten tancades en paràgrafs impresos no fa gaire més de dues dècades. Un parell de frases imponents, tallants i carregades de raó, basten per deixar-me el cor glaçat. És la frontalitat amb les respostes a preguntes que sovint ni ens fem. Basten les notes, per inesperades, d’una cançó que cau a plom en l’imaginari d’una hemeroteca personal. És la pols, la dels records que aixeca al pas de cada acord que fa vibrar els meus sentits. Apareixen notes d’apunts que escric caòticament, potser llegint, potser observant, potser cuinant, potser escoltant... apareixen, dic, caòticament també. I confesso que m’agrada que sigui així. Perquè és un indicatiu que per inesperats, aquests retalls capturats descriuen moments tel·lúrics (m’encanta aquesta paraula) que valen molt la pena recordar. És possible que mai sàpiga amb certesa quan ni com apareixeran, però d’alguna manera em tranquil·litza tenir-los allà, esperant a fer-los meus, subratllats amb la mirada, anotats en la memòria, esculpits en un paper.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada