dissabte, 13 de febrer del 2016

Cities: Skylines

Cities skylines és un joc de construcció d’una ciutat virtual. Pots dissenyar, pots esculpir i pots construir.

Aquest joc es lliure, construeixes el que vols.

A mi m’agrada perque de gran vull ser arquitecte. La meva ciutat ideal seria una que sigues molt natural, res d’indústria, amb arbres i molts horts als edificis. A més m’agradaria que sigues molt tranquil·la i per tan no hi hauria d’haver transit i la gent aniria amb bicicleta, perque no contamina.

El aeroport el posaria lluny de la ciutat, i que els avions funcionessin amb energia ecològica i amb qualsevol condició climàtica.
Construiria moltes centrals hidroelèctriques, mareomotrius, eòlica, etc.

No  existirian les gasolineres, nomes hi hauria parades per recargar els cotxes elèctrics. Baixariem els preus dels cotxes elèctrics perquè ara son molt cars.
La gran majoria de edificis serian gratacels i pisos perquè així ocuparíen menys espai, que és escàs.
Els materials dels edificis serien amb molts finestrals per aprofitar la llum solar.
A cada pis hi hauria com un cubell que quan plogués s’ompli d’ aigua, i amb aquella aigua aniria a una depuradora i de la depuradora aniria a les aixetes , dutxes, etc.

Em dic Llibert tinc 9 anys i de gran m’agradaria dissenyar ciutats, m’agrada l’astronomia, pintar, dibuixar, escriure i llegir.





Us deixo amb el vídeo que m’ha inspirat en la meva ciutat ideal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada