divendres, 4 de novembre del 2016

darreres observacions d'un divendres

Sacsejava els meus cabells amb els meus dits. La mitja melena arrissada encara lluïa brillant d’ahir, quan vaig sortir de la perruqueria, amb alguns centímetres de menys a la melena. Els peus, les cames, el meu cos descansava al sofà després de sopar una truita, poques hores abans d’anar-me’n esgotada al llit. Els sacsejava mentre al meu costat reposava un somni entre els ulls tancats d’un dels bessons, amb els peus, les cames i el seu cos descansant també al sofà. Abans de sacsejar-los, i després de tallar-los, els cabells, la jornada començava com molts altres dies a les set del matí. Molt trànsit i poques hores mortes, darrerament. La música -no recordo quina- m’acompanyava i sonava dins del cotxe, entre el trànsit que hi havia a la carretera, uns minuts abans de les set. Més tard, s’acumulaven trucades al fixe, corrien papers, expedients de plàstic transparent plens de factures, documents verds amb segells d’agents duaners que passaven per entre les meves mans, dins d’un pdf. engolit per un e-mail que es convertiria en un altre paper, expedients de plàstic plens de factures i documents verds entre les mans d’algú que, probablement, també s’estava sacsejant els seus cabells al sofà després de sopar, qui sap si una Tajine de pollastre. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada