dimarts, 26 de maig del 2015

descobrint el món

Hola, em dic Gerard Teulé, tinc 8 anys i ara us explicaré com vaig…Dons com vaig descobrir el mon:

Així es presenta el meu fill Gerard. Tenia pensat fer un reguitzell introductori, però m’he adonat que no estaria a l’alçada de la frescor i candidesa que exhalen les seves paraules. Dins la seva menuda edat, admiro la maduresa, lleialtat i honestedat que desprèn. Vull que aquells que llegeixin això entenguin l’afecte i estima que com a mare li tinc. Tot i que, TOTS ens hi podríem (i hauríem de) veure reflectits. Avui deixaré de banda els “problemes” i interessos que tant ens preocupen als adults. Per tot l’entusiasme  amb què ho ha escrit.
Primer com ja sabeu tots vaig ser un nado que en aquella època era bastant trapella,  bueno seguim: la primera cosa que vaig aprendre va ser a gatejar, jo em vaig posar de quatre grapes (be també us he de confessar que hem vaig entrebancar unes quantes vegades)lo següent va ser apendre a moures que no va ser molt facil però els meus pares vinga! Vinga! i jo al final ho vaig aconseguir, des d’aquell moment encara vaig ser mes trapella i perfi podia gatejar, als 11 mesos ja podia menjar sol. Una cosa que segur que hi ha gent que li inquieta, pero em va canviar la vida i jo no ho sabia és que a la meva escola bresol hi havia gent que jo desconeixia i em feia vergonya , ells em coneixian a mi i em donaven confiança però això també era per què tinc una mania des de que era un nado i és  que sempre m’estic gronxant .Però això ja es una altre historia .Després de bastant de temps ( i amb bastant de temps vull dir després de 2 anys i mig) vaig anar a l’escola, els primers amics que vaig fer van ser : en Jan Jose, en  Marc Lara, l’ Aaròn Auduard i l’Aleix Ibarra també hi ha els segons, tercers, tercers B tercers A ...  però hi havia gent que em molestava i alguns dels meus millors amics em protegien per exemple: el Marc Lara o el Jan Jose i efectivament el meu germà (això va començar a passar a 1r, 2n).Pero ara ja em defenso sol (bueno a vagades no i em protegeixen els que ja us he dit abans).I el 22 de maig de 2015 vaig anar d’escursió a les coves de Serinya aprop de Banyoles, alla em van dir que van trobar un ullal de no se quin animal que tenia 25.000 anys d’entiguitat, una calavera de cavall que avien casat els preistorics de fa 50.000 anys i vem entrar a una cova on els sientifics també van trobar: llenes, linxs, lleons, restes d’elefants, restes de rinoceronts i un òs .Ara sí crec que no tinc més coses a dir-vos o sigui que això és un adeeeeeeeu.
Dilluns, 25 de maig de 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada