divendres, 6 de gener del 2017

coses que sí (III)

Molts dissabtes -no sempre- un bikini per esmorzar. Ah! Amb mantega a sobre del pa per daurar-lo bé. Imprescindible.

Les lectures dels matins, quan encara és fosc, tothom dorm, els carrers estan per posar i el silenci és l’únic acompanyant.

Les dutxes d’aigua bullint quan tinc fred a l’hivern.

Observar els nens quan fan deures. Molt concentrats. Molt al seu aire.

Retrobar-me amb un vell conegut després de molts, molts anys. Encara que només sigui per uns minuts.

L’arròs del mig menú dels dijous per 6,50 euros. Amb postres incloses.

Les converses que s’escapen, que escolto, per entre aquest mig menú.

Centrar-me en les coses que sí.

La nova prestatgeria de Case que ens hem posat al saló. Per posar-hi fotos i omplir de llibres. M’encanta.



La ràdio al cotxe. Banda sonora en moviment. Va ser font d’inspiració per a un dels meus primers posts.

La plaça de la Porxada de Granollers. I els carrerons que, com afluents, t’hi porten.

El ball. Ballar molt. És el meu refugi juntament amb l’escriptura.

El Sol després d’una tempesta d’estiu. El Sol un migdia d’hivern. El Sol un dia de primavera. El Sol sempre.

Sense dubtar-ho, la carn, el peix i la fruita del comerç de proximitat. Bé, ara li diuen Slow Food, però és el comerç del poble de tota la vida.

Utilitzar La Bústia Groga, el meu bloc personal, com a laboratori de proves de les meves dèries. Ideal per a disseccionar històries, experimentar amb paraules i trobar la meva pròpia veu.

Earth. El documental de la BBC. Brutal. Brillant. Complet. (No us perdeu aquest tall).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada